Les xarxes socials ofereixen una oportunitat per reforçar la reputació de marca
Són un fenomen sociològic que en els últims anys ha canviat la manera de comunicar-nos. Una oportunitat única d’arribar a la ciutadania i aconseguir una comunicació activa.
Consultoria digital i formació
Després de valorar els vostres objectius, les vostres necessitats i els vostres recursos i de fer una anàlisi del comportament de la competència a les xarxes socials, definim quina és la xarxa social que més s’adequa al vostre perfil i us mostrem com planificar i executar una estratègia digital efectiva, a partir de les següents preguntes:
Estratègia digital
- Auditoria dels perfils existents: compleixen eficientment la seva funció? Creació de nous perfils o reorientació, si escau.
- Anàlisi de la pròpia audiència. Identificació dels públics objectius, segmentació.
- Anàlisi de l’entorn: competència
- Establiment d’objectius SMART i eines per aconseguir-los
- Definició de les línies editorials: Què oferim/proposem/fem, qui som, com interpretem el nostre entorn, què ens fa especials
- Creació del manual de comunicació a les xarxes tenint en compte el perfil del públic a qui va dirigit: to, idees clau, tipus de respostes a possibles interaccions negatives
- Identificació de perfils afins per crear xarxa. Referents i influencers
- Programació calendari global, d’acord amb els objectius
- Passes a seguir abans de la creació del perfil
Gestió de les xarxes socials i campanyes específiques
- Creació de continguts, seguint les línies editorials prefixades: textos, imatges, vídeos, àudios, infografies, hashtags… missatges adequats a cada perfil social.
- Definició de rols i veus
- Disseny d’accions de creixement, volum i/o assoliment d’objectius, en funció de la fase de consolidació de cada xarxa
- Calendarització dels missatges
- Sincronització de les xarxes amb la resta de canals comunicatius propis
- Aprofitament, si escau, dels perfils socials de les persones vinculades per transformar-los en actius per a la marca
- Resposta immediata
- Control / gestió dels “trolls” o “haters”
- Seguiment i anàlisi de les mètriques
Per què contractar Sumem?
Altres serveis de Sumem
Primera visita gratuïta!