Contacta'ns: 627 086 370 // info@sumem.cat

Com aconseguim que els mitjans de comunicació ens facin cas?

La clau: COMUNICAR BÉ i de forma creativa una idea interessant als receptors adequats

Els nostres serveis

Arribar als mitjans requereix paciència, constància, oportunitat i perseverància. Cal conèixer els mitjans i les seves rutines de treball. Cal tenir un tracte proper amb els periodistes, que només ens consideraran fonts si els generem confiança i credibilitat. Per apropar-nos-hi, podem servir-nos des de la tradicional nota de premsa fins a fórmules més originals i creatives.
Quin objectiu teniu? Si pretenem difondre una activitat puntual, buscarem el “ganxo” (un fet sorprenent, una data rellevant propera al nostre esdeveniment, un detall original…); si ens interessa explicar la nostra tasca diària, construirem un relat; si ens volem donar a conèixer, seguirem una estratègia de creació de marca que tingui associats uns certs atributs. En qualsevol cas, necessitarem una bona planificació.

Plans de comunicació

Plans de comunicació

Anàlisi de la situació comunicativa inicial i dels objectius. Plantejament del pla de comunicació. Execució, seguiment i avaluació posterior.

Contacte amb els mitjans

Contacte amb els mitjans

Aconseguir que els periodistes ens valorin no és senzill: cal aportar-los informacions rigoroses, interessants, certes, ben estructurades; cal una disposició activa per solucionar les seves demandes. La credibilitat es construeix dia a dia.

Rodes de premsa

Rodes de premsa

Organització de rodes de premsa: suport en la preparació dels missatges i materials de difusió, convocatòria, cerca de sala, cartelleria, seguiment de la cobertura, fotografies, informe avaluatiu final.

Materials comunicatius

Materials comunicatius

Preparació de tot tipus de materials per a ser difosos: dossiers de premsa, memòries, vídeos, revistes corporatives. Ens podem ocupar de la redacció o guió, imatge i disseny.

Notes de premsa

Notes de premsa

Redacció de la nota de premsa, enviament als mitjans i seguiment de la cobertura.

Clipping de premsa

Clipping de premsa

Quina repercussió mediàtica tenen els vostres missatges? Sumem us prepararà un informe per conèixer tots els impactes als mitjans.

Comunicació de crisi

Comunicació de crisi

La millor estratègia per gestionar la comunicació en situacions de crisi és la prevenció: dibuixar els escenaris possibles i determinar les reaccions per deixar el mínim marge possible a la improvisació. Plantar cara a les circumstàncies amb coordinació, transparència i humilitat és el millor remei.

Esdeveniments

Esdeveniments

Un esdeveniment és un potent recurs comunicatiu perquè proporciona una experiència vital. Només cal analitzar, valorar, escollir i, finalment, dissenyar i desenvolupar el projecte. Sumem us ajudarà en tot el procés.

Potenciem les vostres possibilitats comunicatives

Sumem us ajuda a PLANIFICAR una estratègia, utilitzant tots els CANALS (tradicionals i nous), buscant el millor ENFOCAMENT, SEGMENTANT els públics receptors per transmetre el MISSATGE més apropiat per a cadascun d’ells i aprofitant qualsevol avinentesa per fer-ne un ACTE COMUNICATIU.

1

Planificació

Planificant una estratègia, depenent dels vostres objectius i recursos.

 

3

Canals

Utilitzant tots els canals (tradicionals i nous) per aconseguir arribar a un nombre més ampli de receptors.

 

5

Missatge

Creant el missatge amb el llenguatge i format més apropiat per a cada destinatari.
2

Enfocament

Buscant, en funció de la finalitat, el millor enfocament per apropar-nos als mitjans i als públics.

 

4

Segmentació

Segmentant els públics receptors per aconseguir l’impacte més òptim en cada cas.

 

6

Tot comunica

Aprofitant qualsevol avinentesa per transformar-la en un acte comunicatiu.

Sumem us aporta

Estratègia

El QUÈ, el QUAN i l’ON. Sumem potenciarà la vostra visibilitat. Hem desenvolupat un mètode propi d’anàlisi i planificació que té en compte les característiques de cada client per dissenyar les millors accions comunicatives en cada moment.

Creativitat

El COM. Per comunicar, de vegades només falta trobar el “ganxo”, construir un relat, seguir una estratègia de creació de marca, buscar un detall original, organitzar un acte sorprenent. El missatge transmès amb creativitat es transforma en únic.

Experiència

El PER QUÈ. Per millorar la presència als mitjans de comunicació en general (analògics i digitals), cal conèixer la seva naturalesa (gènere, ubicació geogràfica, temàtica) i saber com apropar-s’hi i mantenir-hi una relació beneficiosa per a tots.

Primera visita gratuïta!

Parlem?

Altres serveis de Sumem

Pàgines web

Creem, renovem, mantenim i posicionem la vostra web. Ens ocupem del disseny, l’arquitectura i els continguts per fer-vos guanyar temps i diners.
>> Webs a mida amb pressupost ajustat.

Creació de butlletins

Una de les millors eines per fidelitzar i informar. Un instrument imprescindible per dirigir visites a la web, captar nous clients i socis i crear sentiment de comunitat.
>> Butlletins i comunicació interna.

Estratègia de continguts

Un pas més enllà de la redacció de continguts. L’estratègia de continguts planifica la creació, publicació i gestió del contingut de manera que sigui útil, comprensible i accessible.
>> Estratègia de continguts.

Xarxes socials

Voleu controlar la vostra identitat digital? Esteu presents, de forma adient i activa, a les xarxes socials? Sumem ofereix serveis de community management.
>> Xarxes socials.

Aquest lloc utilitza cookies. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les mencionades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies. Feu clic a l'enllaç per a més informació.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies