Partim de la base que tot comunica i que tot és contingut: Evidentment, un text; però també una imatge, un vídeo, una gràfica, un comentari deixat al web per un usuari… fins i tot la pàgina que informa d’un enllaç trencat o d’un error! Si aconseguim fer el contingut útil i atractiu, generarem interès, reaccions d’afinitat, necessitat d’ampliació… I haurem de satisfer la demanda amb nova oferta. En aquest moment és quan ens arriba el dubte de com organitzar el material que estem produint, editant i publicant. Com tractar la informació de què disposem? Com presentar-la i estructurar-la per arribar millor als receptors? Com enllaçar-la amb altres continguts semblants? Com optimitzar-la? L’estratègia de continguts és fonamental per fer front amb èxit a aquestes qüestions. . Sumem planteja l’estratègia de continguts en diverses fases: Primera visita gratuïta!Per què és important l'estratègia de continguts?
L’estratègia de continguts planifica la creació, publicació i gestió del contingut buscant l’eficiència, de manera que sigui útil, comprensible i accessible.
Què aporta l'estratègia de continguts?
L'estratègia de continguts, segons Sumem
Altres serveis de Sumem