Contacta'ns: 627 086 370 // info@sumem.cat

Un pas més enllà de la redacció de continguts

Optimitzem els continguts i en creem de nous

Per què és important l'estratègia de continguts?

Partim de la base que tot comunica i que tot és contingut: Evidentment, un text; però també una imatge, un vídeo, una gràfica, un comentari deixat al web per un usuari… fins i tot la pàgina que informa d’un enllaç trencat o d’un error!

Si aconseguim fer el contingut útil i atractiu, generarem interès, reaccions d’afinitat, necessitat d’ampliació… I haurem de satisfer la demanda amb nova oferta. En aquest moment és quan ens arriba el dubte de com organitzar el material que estem produint, editant i publicant. Com tractar la informació de què disposem? Com presentar-la i estructurar-la per arribar millor als receptors? Com enllaçar-la amb altres continguts semblants? Com optimitzar-la?

L’estratègia de continguts és fonamental per fer front amb èxit a aquestes qüestions.

 

L’estratègia de continguts planifica la creació, publicació i gestió del contingut buscant l’eficiència, de manera que sigui útil, comprensible i accessible.

Què aporta l'estratègia de continguts?

.

Estalvi de temps

Sistematitzant els processos a partir d’una estratègia, garantim una guia d’ús que evitarà posteriors problemes i dubtes.

Esquivar errors

L’experiència de Sumem us ajudarà a evitar molts dels errors inicials a l’hora d’organitzar la informació.

Reputació de marca

Els continguts ben pensats i estructurats milloren la reputació de marca.

Generació d'interès

Continguts útils que satisfacin les expectatives dels usuaris. Per això és imprescindible conèixer què busquen i què esperen trobar, i analitzar quin comportament tenen.

Millora de l'impacte

Optimització de l’impacte dels missatges per millorar-ne la seva eficiència: que el contingut arribi millor, que sigui viral, que es pugui aprofitar en diferents formats…

Experiència d'usuari

La comunicació provoca reaccions. L’estratègia de continguts treballar perquè millori l’experiència d’usuari.

Coherència

La planificació té en compte tots els elements i els dóna un sentit coherent amb els atributs de la marca: enfocament, estil, format, temàtiques, política editorial… El cercle es tanca.

Anàlisi de resultats

L’avaluació de resultats és fonamental per buscar l’optimització dels continguts en funció dels objectius fixats.

L'estratègia de continguts, segons Sumem

Sumem planteja l’estratègia de continguts en diverses fases:

1

Auditoria de continguts

Anàlisi dels continguts existents i del context del client (sector, competència). Comprovació de la coherència amb els objectius i formats. Detecció i correcció de defectes d’estil, estructura, ortogràfics, de posicionament, etc.

2

Organització del contingut

És el moment de prendre decisions: quin tipus de continguts necessitem? Cal ampliar les fonts? De quins recursos i suports disposem? Què volem oferir i com? Què esperen de nosaltres els nostres usuaris? Com categoritzem, prioritzem i ordenem?

3

Creació i difusió

Elaboració i redacció dels continguts, seguint la línia editorial. Identificació i coordinació dels agents implicats en la creació de contingut: Serveis externs, integrants de l’organització, usuaris i/o clients. Definició de formats, optimització dels enllaços. Difusió.

4

Avaluació de resultats

Establiment d’indicadors per controlar l’eficiència dels continguts. Anàlisi del comportament dels usuaris i avaluació del compliment dels objectius.

Primera visita gratuïta!

Parlem?

Altres serveis de Sumem

Pàgines web

Creem, renovem, mantenim i posicionem la vostra web. Ens ocupem del disseny, l’arquitectura i els continguts per fer-vos guanyar temps i diners.
>> Webs a mida amb pressupost ajustat.

Creació de butlletins

Una de les millors eines per fidelitzar i informar. Un instrument imprescindible per dirigir visites a la web, captar nous clients i socis i crear sentiment de comunitat.
>> Butlletins i comunicació interna.

Presència als mitjans

Voleu augmentar la vostra visibilitat? Posem la nostra experiència a la vostra disposició: podreu millorar la presència als mitjans de comunicació digitals i analògics.
>> Presència als mitjans.

Xarxes socials

Voleu controlar la vostra identitat digital? Esteu presents, de forma adient i activa, a les xarxes socials? Sumem ofereix serveis de community management.
>> Xarxes socials.

Aquest lloc utilitza cookies. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les mencionades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies. Feu clic a l'enllaç per a més informació.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies