Requisits mínims d'una newsletter
Què ha de tenir un butlletí corporatiu?
Recursos per pujar nota
Altres elements a tenir en compte per fidelitzar:
Bona estructura
L’estructura és la priorització i l’organització dels continguts. Per prioritzar, cal partir d’un criteri, d’un objectiu; racionalitzar el que volem transmetre i crear els apartats oportuns.És bo que el butlletí tingui unes seccions fixes, organitzades i presentades en forma de “plantilla”. Abans de posar-nos a redactar, caldrà decidir què volem transmetre i quina és la millor manera de fer-ho.
Continguts interessants
Els missatges que transmetem a través del butlletí han de ser capaços de generar curiositat i interès per continuar llegint. Per això és oportú disposar de la màxima informació possible sobre els destinataris i conèixer què desitgen rebre.L’estil, el llenguatge i l’enfocament variarà en funció dels receptors als quals es dirigeixi, però sempre ha de tenir una redacció acurada i neta d’errades.
Disseny atractiu
L’ús d’internet ha canviat la manera de llegir els continguts: bàsicament, és visual, clar i precís. Un butlletí ha de ser capaç d’adaptar-se a aquest nou llenguatge i, per tant, el disseny adquireix una dimensió fonamental.Periodicitat clara
De quins recursos disposeu per elaborar el butlletí? Amb quina periodicitat podeu garantir que tindreu novetats? La freqüència dels vostres enviaments dependrà de la vostra naturalesa.Decidiu quina és la periodicitat òptima i manteniu-la. Comproveu quin és el millor dia de la setmana per fer els enviaments.
Crida a la participació
Fomentant el feedback millorareu la fidelització dels subscrits al butlletí. Proposeu una implicació activa fent alguna crida a la participació: a través de consultes, demanda d’opinió, petits jocs o concursos…
L'equilibri de continguts
Un butlletí ha de ser agradable de llegir. La millor recepta és trobar l’equilibri entre els continguts clau i aquells textos més trivials (anècdotes, imatges, exemples…). Jugant amb la tensió i la distensió, aconseguirem que tot sigui més amè.
Com treballem?
Sumem s’ocupa de tot el procés o d’una part d’aquest:
Primera visita gratuïta!